Uw personeel levert op een leuke en creatieve manier alles over het aanbieden van kwalitief goede service.
Je kunt je makkelijk aanmelden via viahappinessacademy.nl
Deelnemers maken kans op individuele en groepsprijzen bij het behalen van een goede score.
Verkrijg inzicht in de presentaties van uw personeel door het uitvoeren van Mystery Visits
De Happiness Academy verhoogt gastbeleving en kan leiden tot +13% extra verkoop*. Bijna 90% van de gasten in horeca checkt online reviews om de kwaliteit van een horeca zaak in te schatten, de meeste reviews worden bepaald door interacties tussen gasten en medewerkers.* Een hogere interactie leidt tot meer brand commitment zowel voor de gast als personeel.
De Happiness Academy verhoogt gastbeleving en kan leiden tot +13% extra verkoop*. Bijna 90% van de gasten in horeca checkt online reviews om de kwaliteit van een horeca zaak in te schatten, de meeste reviews worden bepaald door interacties tussen gasten en medewerkers.* Een hogere interactie leidt tot meer brand commitment zowel voor de gast als personeel.
Verkrijg inzicht in de presentaties van uw personeel door het uitvoeren van Mystery Visits
Deelnemers maken kans op individuele en groepsprijzen bij het behalen van een goede score.
Je kunt je makkelijk aanmelden via viahappinessacademy.nl
Uw personeel levert op een leuke en creatieve manier alles over het aanbieden van kwalitief goede service.
Een belangrijke pijler voor extra transacties in het bieden van goed gastheerschap door gedreven personeel