meer rendement
premiumization
IN DEZE EDITIE:
De horecaconsument is aan het veranderen. Van merkvast en een smalle keuzebereidheid, naar het ontbreken van merkloyaliteit en een extreme ontdekkingsdrang. De gast die altijd hetzelfde bier drinkt in cafés waar alleen zijn ‘merk’ wordt getapt is voorbij. Daarbij zien we een omslag waarbij we van kwantiteit naar kwaliteit gaan. En dat biedt kansen voor premiumization, het serveren van bijzondere producten, met hogere marges. Luxe en beleving in het glas. Het kan weer, het mag weer!
Heel veel lees- en kijkplezier.
Redactie Drink Inspiration Magazine
IN DEZE EDITIE:
premiumization
meer rendement
De horecaconsument is aan het veranderen. Van merkvast en een smalle keuzebereidheid, naar het ontbreken van merkloyaliteit en een extreme ontdekkingsdrang. De gast die altijd hetzelfde bier drinkt in cafés waar alleen zijn ‘merk’ wordt getapt is voorbij. Daarbij zien we een omslag waarbij we van kwantiteit naar kwaliteit gaan. En dat biedt kansen voor premiumization, het serveren van bijzondere producten, met hogere marges. Luxe en beleving in het glas. Het kan weer, het mag weer!
Heel veel lees- en kijkplezier.
Redactie Drink Inspiration Magazine